”Mamo, to ja” i ”Twoje Dziecko” zwiększyły sprzedaż w sierpniu
15.11.2007, 08:30
W sierpniu tego roku jedynie miesięczniki dla rodziców wydawane przez Edipresse Polska SA zanotowały wzrost sprzedaży w porównaniu z sierpniem 2006 roku.
Liderem w sierpniu br. był miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 90 200 egz. (wzrost o 13,47 proc.). Drugie miejsce zajął miesięcznik ”Dziecko” (Agora SA), którego sprzedaż ogółem wyniosła 87 795 egz. (spadek o 9,93 proc.), a trzecie - ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 75 937 (spadek o 10,16 proc.) Na kolejnych pozycjach znalazły się: ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 75 556 egz. (wzrost o 16,2 proc.) i ”Rodzice” (G+J Polska) – 45 919 egz. (spadek o 36,76 proc.). ”M jak mama” (Murator SA) – miesięcznik skierowany do kobiet w ciąży - w sierpniu br. zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 47 764 egz. (zadebiutował w lutym br.). Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy(AW, 15.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










