Dział: PRASA

Dodano: Listopad 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Na żywo" ma być teraz tygodnikiem poradnikowo-rozrywkowym

W czwartek pojawi się na rynku tygodnik poradnikowo-rozrywkowy "Na żywo". Ukaże się nakładem Wydawnictwa Bauer, które prawa do tytułu odkupiło od Axel Springer Polska.

Dwutygodnik ”Na żywo”, który Springer zamknął we wrześniu ub.r., pozycjonowano w segmencie people, obok dwutygodnika ”Viva!” (Edipresse Polska SA) i tygodnika ”Gala” (G+J Polska). W portfolio Bauera pismo będzie wydawane w tym samym segmencie, co tygodniki ”Życie na Gorąco”, ”Twoje Imperium”, ”Rewia” i ”Świat & Ludzie”. Oprócz informacji o gwiazdach w ”Na żywo” znajdą się też porady. - Tytuł ten jest teraz adresowany do czytelniczek nowoczesnych, młodszych i bardziej aktywnych, niż czytelniczki innych naszych pism z tego segmentu – wyjaśnia Marek Lasota, wydawca pism poradnikowo-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer. Tygodnik ma 48 stron w formacie zbliżonym do A4. Ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. i cenie 1,30 zł. Wydawca liczy na sprzedaż ok. 200 tys. egz. Redaktorem naczelnym jest Edyta Bonisławska-Toboja, wcześniej zastępczyni redaktora naczelnego ”Życia na Gorąco”. Reaktywację tytułu na rynku wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), na antenie RMF FM, tytułach Wydawnictwa Bauer i punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada wydawnictwo, a za zakup mediów dom mediowy Mediaedge:cia.

(AW, 13.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.