Dział: PRASA

Dodano: Listopad 06, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanie: "Wyborcza" odpowiada "Polsce", "Prawna" - "Rzeczpospolitej"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) i "Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza Infor SA) rozpoczęły kampanie reklamowe, które są odpowiedzią na rynkowe ruchy ich bezpośredniej konkurencji.

”Gazeta Wyborcza” rozpoczęła kampanię promocyjną ”Witamy w Polsce”. To nazwa cyklu redakcyjnego ”GW”, na który składają się m.in. reportaże i felietony dotyczące życia Polaków. Cykl ruszył w lipcu. Do połowy listopada promowany będzie na 2200 nośnikach w całej Polsce (za kreację odpowiada DDB Warszawa). W tym samym czasie trwa kampania reklamowa dzienników Polskapresse spiętych tytułem ”Polska”. Na billboardach promowane jest hasło ”Polska. Myślisz globalnie. Żyjesz lokalnie”. Od poniedziałku trwa kampania wizerunkowa ”Gazety Prawnej” (potrwa do 18 listopada). Jak zaznacza wydawca ”GP”, to największa kampania wizerunkowa w historii gazety. Kampania obejmuje Internet i telewizje (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, Discovery, Animal Planet, TVN Siedem, TVN CNBC Biznes, TV Biznes). Za kreację odpowiada dział marketingu ”GP”, a za kupno mediów dom mediowy Brand Connection. Kampania odbywa się pod hasłem ”Od zawsze we właściwym formacie”. To odpowiedź na rozpoczętą wcześniej kampanię ”Rzeczpospolitej” (Presspublica), która 15 października zmniejszyła format. ”Rz” w promocji wykorzystuje slogan ”Więcej w mniejszym formacie”. Zobacz: Rzeczpospolita - Więcej w mniejszym formacie

(SK, 06.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.