Przetargi PZU zgodnie z zasadami SAR
09.10.2007, 08:22
Grupa PZU jest trzecim reklamodawcą, który będzie respektować zasady przetargowe ustalone przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.
Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, informuje, że deklaracja ze strony PZU już padła, a w najbliższym czasie zostanie podpisany w tej sprawie list intencyjny. PZU prawdopodobnie poinformuje o tym oficjalnie podczas briefingu prasowego zaplanowanego w środę. Będzie on poświęcony m.in. przetargowi na obsługę ATL, który firma rozpoczyna. W zasadach przetargowych opracowanych na forum SAR ustalono reguły współpracy klienta i agencji, które mają usprawnić przetargi i sprawić, że będą one efektywniejsze dla obu stron. Listy intencyjne podpisały już PKO Bank Polski SA i PKN Orlen SA.(MŁ, 09.10.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










