Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przetargi PZU zgodnie z zasadami SAR

Grupa PZU jest trzecim reklamodawcą, który będzie respektować zasady przetargowe ustalone przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.

Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, informuje, że deklaracja ze strony PZU już padła, a w najbliższym czasie zostanie podpisany w tej sprawie list intencyjny. PZU prawdopodobnie poinformuje o tym oficjalnie podczas briefingu prasowego zaplanowanego w środę. Będzie on poświęcony m.in. przetargowi na obsługę ATL, który firma rozpoczyna. W zasadach przetargowych opracowanych na forum SAR ustalono reguły współpracy klienta i agencji, które mają usprawnić przetargi i sprawić, że będą one efektywniejsze dla obu stron. Listy intencyjne podpisały już PKO Bank Polski SA i PKN Orlen SA.

(MŁ, 09.10.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.