"Fakt" ma mniejsze wpływy z reklam
25.09.2007, 08:20
Spośród dziesięciu dzienników o największych wpływach reklamowych w sierpniu br. tylko "Fakt" zanotował słabsze wyniki niż w tym samym miesiącu ub.r. – wynika z danych cennikowych Expert Monitora.
Liderem pod względem wpływów reklamowych pozostaje ”Gazeta Wyborcza”, która w sierpniu br. zarobiła 63,5 mln zł (o 19,15 proc. więcej niż w sierpniu 2006 roku). Na drugim miejscu jest ”Rzeczpospolita” – 10 mln zł (wzrost o 57,48 proc.), a na trzecim ”Dziennik” – 9,8 mln zł (wzrost o 171,7 proc.). Na pozostałych miejscach znajdują się: ”Fakt” – 9,4 mln zł (spadek o 22,67 proc.), ”Super Express” – 7,4 mln zł (wzrost o 23,63 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 5,9 mln zł (wzrost o 11,86 proc.), ”Głos Wielkopolski” – 4,9 mln zł (wzrost o 43,06 proc.), ”Metro” – 4,5 mln zł (wzrost o 80,15 proc.), ”Dziennik Zachodni” – 4,3 mln zł (wzrost o 39,61 proc.). Ukazujący się od stycznia br. ”Głos – Dziennik Pomorza” zarobił w sierpniu br. 3,5 mln zł.(SK, 25.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










