"Przyjaciółka" liderem sprzedaży w lipcu
21.09.2007, 08:20
Prawie wszystkie kobiece tygodniki poradnikowe w lipcu br. zanotowały spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r. Lepiej sprzedawała się tylko "Przyjaciółka" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W lipcu tego roku na pozycję lidera (z drugiego miejsca w lipcu 2006 r.) wysunęła się ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA). Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła 353 844 egz. (wzrost o 5,56 proc.). ”Tina” (Wydawnictwo Bauer), znajdująca się w ub.r. na pierwszym miejscu, w lipcu br. z wynikiem 349 516 egz. (spadek o 2,7 proc.) zajęła drugie miejsce. Z czwartego na trzecie awansowała ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 245 782 egz. (spadek o 21,08 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) – 207 735 egz. (spadek o 34,99 proc.).(AW, 21.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










