Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Jeden z dziesięciu” w TVP 2 w nowej scenografii

Od września teleturniej ”Jeden z dziesięciu” w TVP 2 będzie nadawany w nowej scenografii. Jej autorką jest Magdalena Kujszczyk (projektowała m.in. scenografię do ”Dużych dzieci” w TVP 2 i ”Wiadomości” w TVP 1).

Scenografia zachowa dominujący dotychczas w oprawie programu kolor niebieski. Będzie jednak bardziej nowoczesna i dynamiczniej wykorzysta światło. Dekoracje eksponują liczby 1-10. Pierwsze odcinki w zmienionej oprawie zostały już nagrane. Pojawią się na antenie w jesiennej ramówce (teleturniej będzie nadawany w środy i czwartki o 19). Program dla TVP 2 produkuje firma Euromedia TV. Prowadzi go Tadeusz Sznuk.

(RUT, 29.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziesięć nowości w jesiennej ramówce TVN Turbo

Jesienią na antenie kanału TVN Turbo pojawi się dziesięć nowych programów, w tym pięć produkcji polskiej.

Nowości programowe będą się pojawiać na antenie w trzech etapach – na początku września, w drugiej połowie września i w październiku. W pierwszej kolejności TVN Turbo rozpocznie emisję pięciu programów. Będą to polskie: ”Sposób na złodzieja” (program o kradzieżach samochodowych), ”Jazda polska” (najczęściej napotykane przez polskich kierowców problemy), ”Wypadek przypadek” (cykl poświęcony wypadkom samochodowym) oraz zagraniczne: ”Wyścigowy poprawczak” (reality show z udziałem osób, które popełniły przestępstwo związane z samochodami) i ”Garaż dwóch takich” (program o mechanice samochodowej). W drugiej połowie września kanał rozpocznie emisję programów wyprodukowanych w Polsce: ”Turbo kamera” (magazyn interwencyjny) i ”Na każdą kieszeń” (porównanie dwóch używanych aut). W październiku stacja rozszerzy z kolei ofertę zagraniczną – w ramówce pojawią się programy ”Co poszło nie tak?” (katastrofy, wypadki, eksplozje), ”Test na własnej skórze” (przewodnik po świecie technologii) oraz ”Cięcie gięcie” (program poświęcony tuningowi).

(AG, 29.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.