Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadek sprzedaży w segmencie kobiecych tygodników poradnikowych

Wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet w pierwszej połowie br. zanotowały spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Najwięcej straciła "Pani Domu" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najlepiej w okresie styczeń–czerwiec br. sprzedawała się ”Tina” (Wydawnictwo Bauer). Tygodnik ten ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 374 763 egz. (spadek o 7,37 proc.) awansował z miejsca drugiego w pierwszej połowie ub.r. Na drugie z pierwszego spadła ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 334 378 egz. (spadek o 24,78 proc.). Na miejscu trzecim, jak przed rokiem, była ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 257 560 egz. (spadek o 30,9 proc.), a na czwartym – ”Naj” (G+J Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 238 919 egz. (spadek o 23,3 proc.). W czerwcu br. sprzedaż ogółem tygodników poradnikowych wyglądała następująco: ”Przyjaciółka” – 367 711 egz., ”Tina” – 332 959 egz., ”Pani Domu” – 227 110 egz., ”Naj” – 187 242 egz.

(AW, 22.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.