EM Lab rozbudowuje strukturę
08.08.2007, 08:06
EM Lab, agencja marketingu doświadczeń, rozszerzyła zespół o kolejne osoby. Obecnie pracuje tam 17 osób.
Na stanowisko business development leader do agencji dołączyła Patrycja Pyl. Będzie odpowiadała za działania new business i strategię działań PR. Wcześniej współtworzyła firmę badawczą Laboratorium Komunikacji i Reklamy, była też zaangażowana w tworzenie agencji reklamowej Freszlab. Klienci, dla których pracowała, to: Polkomtel SA, Citibank Handlowy, Unilever Polska, Netia, Masterfoods, Škoda, Pfizer, Ströer, TVN, Polsat, P&G, Wrigley, P4. Stanowisko special projects managera objął Tomasz Roehr. W EM Labie będzie się zajmował niestandardowymi rozwiązaniami dla klientów. Wcześniej współpracował m.in. z Rapp Collins, Prowokator, Grey Worldwide Warszawa. Organizował imprezy dla takich marek, jak: Heineken, Kent, Wyborowa, Discovery Chanel, PZU Życie. Agencja EM Lab jest częścią grupy marketingowej Mothership.(MŁ, 08.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










