Najlepiej zarabiające miesięczniki w pierwszej połowie br.
27.07.2007, 13:53
W pierwszym półroczu br. prawie wszystkie tytuły wśród dziesięciu najlepiej zarabiających miesięczników odnotowały wyższe przychody w porównaniu z tym okresem ub.r. – wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe, bez rabatów i autopromocji).
Dziesiątkę otwiera tak jak przed rokiem ”Claudia” (G+J Polska), która w pierwszym półroczu br. zarobiła 35,3 mln zł (wzrost o 4,29 proc. w stosunku do okresu styczeń-czerwiec ub.r.). Za nią znalazł się ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 32 mln zł (wzrost o 16,14 proc.). Z piątego na trzecie miejsce w stosunku do pierwszego półrocza ub.r. przesunął się ”Murator” (Wydawnictwo Murator) – 20,1 mln zł (wzrost o 10,06 proc.). Kolejne miejsca wśród dziesięciu najlepiej zarabiających miesięczników należą do: ”Olivii” (Axel Springer Polska) – 19,1 mln zł (wzrost o 2,09 proc.), ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 18,1 mln zł, ”Glamour” (G+J Polska) – 17,4 mln zł (wzrost o 17,48 proc.), ”Avanti” (Agora SA) – 16,8 mln zł (wzrost o 59,08 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 14,6 mln zł (wzrost o 8,57 proc.), ”Joy” (Marquard Media Polska) – 13,9 mln zł (debiutujący w kwietniu ub.r.) oraz ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 13,4 mln zł (wzrost o 5,72 proc.). W zestawieniu zabrakło ”Playboya” (Marquard Media Polska), który w pierwszym półroczu ub.r. był na pozycji dziewiątej.(AW, 27.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










