Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosły wpływy outdooru

Sprzedaż reklam na nośnikach zewnętrznych w drugim kwartale br. wzrosła o 13 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r. - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Wpływy firm reklamy zewnętrznej wyniosły w drugim kwartale br. 172,6 mln zł (bez uwzględniania wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej). W tej kwocie największy udział miały następujące sektory: telekomunikacja (17,7 proc.), żywność (15,2 proc.), rozrywka/kultura (13,4 proc.), sprzedaż (13,1 proc.), motoryzacja/transport (9,0 proc.). Podsumowanie obejmuje pięć największych firm outdoorowych (ze wszystkimi podmiotami z grupy): AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Ströer Out-of-Home Media, News Outdoor Poland oraz dane z firm: Business Consulting, CAM Media, Defi Poland, Gigaboard Polska oraz Mini Media/Publiprox.

(DOK, 25.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.