Tylko "Tina" zyskała na sprzedaży w maju
20.07.2007, 08:25
Prawie wszystkie kobiece tygodniki poradnikowe w maju br. zanotowały spadek sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym miesiącem w ub.r. Wzrost zanotowała tylko "Tina" (Wydawnictwo Bauer) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
”Tina” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 353 444 egz. (wzrost o 3,03 proc.) awansowała z miejsca trzeciego w ub.r. na pozycję lidera. Na drugie z pierwszego spadła ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 285 280 egz. (spadek o 31,55 proc.), a na trzecie z drugiego ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 236 988 egz. (spadek o 32,27 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) – 201 092 egz. (spadek o 27,33 proc.).(AW, 20.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










