Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

No-Spa reklamowana w prasie

W połowie lipca rozpocznie się przygotowana przez agencję reklamową Publicis prasowa kampania No-Spy (Sanofi – Aventis).

Kampania składa się z dwóch layoutów prasowych, które do końca sierpnia pojawiać się będą w miesięcznikach, dwutygodnikach i tygodniach kobiecych. Działania są kontynuacją rozpoczętej w maju kampanii telewizyjnej leku. Prasowe reklamy oparte są na dwóch hasłach: ”Nie znamy się na bólu głowy...” i ”Nie mamy pojęcia o bólu zęba...”. Celem kampanii jest zarówno budowanie wizerunku No-Spy jako środka na bóle brzucha, jak i zainteresowanie lekiem kobiet w wieku 18–25 lat. Promocji marki służyć ma także zmiana opakowania produktu. Przygotowała je agencje Publicis. Media zaplanował i kupił Optimedia (ZenithOptimedia Group).

(MAZ, 13.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.