"Poradnik Domowy" liderem wśród miesięczników poradnikowych w kwietniu
Prawie wszystkie tytuły w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet miały w kwietniu br. niższą sprzedaż ogółem w porównaniu z kwietniem 2006 roku. Lepiej sprzedawały się tylko "Dobre Rady" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W kwietniu br. ”Poradnik Domowy” (Agora SA) ze sprzedażą ogółem 463 955 egz. (spadek o 0,42 proc. w stosunku do kwietnia ub.r.) awansował z drugiego miejsca na pozycję lidera. Na drugą pozycję z czwartej w kwietniu ub.r. przesunęły się ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 462 284 egz. (jedyny wzrost w grupie - o 3,11 proc.). Na trzecim miejscu, jak przed rokiem, znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – 421 749 egz. (spadek o 8,24 proc.), a na czwarte z pierwszego spadła ”Claudia” (G+J Polska) – 412 990 egz. (spadek o 18 proc.). Zestawienie zamyka ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 289 539 egz. (najwiekszy spadek w segmencie - o 20,35 proc.), która w kwietniu ub.r. była również na ostatnim miejscu.(AW, 10.07.2007)










