Powstaje Federacja Firm Komunikacji Marketingowej
04.07.2007, 08:18
Federacja Firm Komunikacji Marketingowej - tak będzie się nazywała organizacja reprezentująca branżę marketingową, którą powołały Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), Związek Firm Public Relations (ZFPR) i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB).
- W sądzie trwa rejestracja, dlatego jest jeszcze za wcześnie, by cokolwiek mówić – tłumaczy Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR-u. Nieoficjalnie wiadomo, że jednym z zadań Federacji ma być podjęcie prac nad ujednoliceniem nazewnictwa stanowisk w branży marketingowej. W skład zarządu organizacji wejdą po dwie osoby z każdej organizacji założycielskiej, jej prezesem zaś ma być Paweł Trochimiuk, prezes ZFPR-u.(PS, 04.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










