Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska promowana przez akcję społeczną

Kompania Piwowarska SA po raz drugi wraz z agencją Profile ma dziś rozpocząć akcję społeczną przeciwko wykluczaniu ze społeczeństwa osób biednych: ”Warto być za”.

Celem inicjatywy jest aktywizacja i wsparcie organizacji pozarządowych w realizacji projektów adresowanych do najbardziej potrzebujących. Kompania Piwowarska przeznaczyła na granty kwotę 1,5 mln zł. Akcję zaplanowano w Internecie – na stronie Warto.eu - i na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach. Partnerami akcji są: Clear Channel, KPMG, Pentor Research International.

(DOK, 02.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.