TVP ma problemy  |  Kolporter przejął punkty i dominuje na rynku  |  Odejście z Dentsu Polska  |  REM o artykule Renaty Kim  |  Ilu pracowników zatrudniła TVP?  |  Związek zawodowy w Bauer Media obecny w Grupie RMF  |  Wyniki "Tańca z gwiazdami"  |  Opłata audiowizualna od podmiotów VoD  |  Polsat liderem  |  Szef Teatru Polskiego Radia  |  Kanał Red Top TV ma zostać połączony  |  Przejście z Radia Eska do Radia Łódź  |  RIOTS reprezentuje  |  Stołeczne Biuro Turystyki chce promować  |  Nowy klient Havas PR Warsaw  |  Microsoft i OpenAI oskarżone przez osiem amerykańskich gazet  |  Dziennikarze RAI strajkują przeciw polityce kadrowej i cenzurze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TVP ma problemy  |  Kolporter przejął punkty i dominuje na rynku  |  Odejście z Dentsu Polska  |  REM o artykule Renaty Kim  |  Ilu pracowników zatrudniła TVP?  |  Związek zawodowy w Bauer Media obecny w Grupie RMF  |  Wyniki "Tańca z gwiazdami"  |  Opłata audiowizualna od podmiotów VoD  |  Polsat liderem  |  Szef Teatru Polskiego Radia  |  Kanał Red Top TV ma zostać połączony  |  Przejście z Radia Eska do Radia Łódź  |  RIOTS reprezentuje  |  Stołeczne Biuro Turystyki chce promować  |  Nowy klient Havas PR Warsaw  |  Microsoft i OpenAI oskarżone przez osiem amerykańskich gazet  |  Dziennikarze RAI strajkują przeciw polityce kadrowej i cenzurze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TVP ma problemy  |  Kolporter przejął punkty i dominuje na rynku  |  Odejście z Dentsu Polska  |  REM o artykule Renaty Kim  |  Ilu pracowników zatrudniła TVP?  |  Związek zawodowy w Bauer Media obecny w Grupie RMF  |  Wyniki "Tańca z gwiazdami"  |  Opłata audiowizualna od podmiotów VoD  |  Polsat liderem  |  Szef Teatru Polskiego Radia  |  Kanał Red Top TV ma zostać połączony  |  Przejście z Radia Eska do Radia Łódź  |  RIOTS reprezentuje  |  Stołeczne Biuro Turystyki chce promować  |  Nowy klient Havas PR Warsaw  |  Microsoft i OpenAI oskarżone przez osiem amerykańskich gazet  |  Dziennikarze RAI strajkują przeciw polityce kadrowej i cenzurze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro reklamy TVN dzieli klientów na rozwojowych, kluczowych i strategicznych

TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, przedstawiło klientom politykę handlową na 2015 rok. Utrzymując zasadnicze zmiany z br., wprowadzono grupy klientów i nowe rabaty.

TVN utrzyma wprowadzone w 2014 roku jednolite rabaty uzależnione od rzeczywistych wydatków, a nie pozycji rynkowej domu mediowego.
Polityka handlowa na przyszły rok zasadniczo jest podobna do tej z br., ale wprowadzono w niej modyfikacje. Biuro reklamy Grupy TVN postanowiło wprowadzić podział klientów na trzy grupy – zależnie od wysokości ich wydatków na reklamę u tego nadawcy. Domy mediowe z budżetami do 2 mln zł trafią do grupy klient rozwojowy, z budżetami od 2 mln do 17 mln zł - klient kluczowy, a powyżej 17 mln zł - klient strategiczny.
W przypadku klientów rozwojowych dotychczasowe dwa klastry (do 1 mln i 1-2 mln zł) zostaną połączone w jeden. Maksymalny rabat w tej grupie wyniesie 24 proc. Z kolei w grupie klientów kluczowych będzie siedem klastrów z rabatami od 24 do 28 proc. w pierwszym (przy budżetach 2-4 mln zł) do 45-47 proc. w siódmym (14-17 mln zł). Widełki rabatów są takie same dla głównej anteny, jak i dla kanałów z oferty Premium TV (w jej ramach Grupa TVN obsługuje również stacje innych nadawców). Rabaty w grupie strategicznej będą negocjowane indywidualnie.
TVN Media wprowadzi też dodatkowe rabaty, które będzie można otrzymać za: wczesne podpisanie umowy rocznej, deklarację kupowania wszystkich spotów z cennika, a także – w przypadku grupy klientów rozwojowych - za wysoki udział głównej anteny TVN w wydatkach reklamowych. Ponadto na głównej antenie zostaną wprowadzone nowe pakiety demograficzne.
TVP rozpoczyna sprzedaż reklam na 2015 rok.

(RUT, 16.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.