07/2010

Press

Spis treści:

Czejarescu

Z Romanem Czejarkiem, szefem „Lata z radiem”, rozmawia Jarosław Murawski

Strategia Mourinho

Zdaniem wydawców Tomasz Lis ma niewiele czasu, by przekonać właściciela „Wprost”, że warto utrzymywać ten tytuł na rynku

Cień drutu

Polscy fotografowie lepiej od robienia zdjęć opanowali sztukę krytykowania kolegów. Zwłaszcza tych dobrych

Kaprys milionerów

- Portal ProPublica odpowiedzią na kryzys amerykańskiej prasy

Mój iPad i ja

Poprosiliśmy pierwszych polskich użytkowników iPada, aby ocenili jego przydatność. Zapytaliśmy, jak z niego korzystają i czy ma szansę zmienić nasze nawyki czytelnicze

Zdrada to część warsztatu

Z Klausem Brinkbäumerem, finalistą Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, rozmawia Renata Gluza

Nie kopią się z koniem

Choć w PZPN nic się nie poprawiło, dziennikarze sportowi zniechęcili się do krytycznego pisania o polskiej piłce

Ciąg dalszy nie nastąpi

Dziennikarze do tematu zapalają się łatwo. Gdy trzeba go pilnować, zwykle zapał gaśnie. Zwłaszcza że redaktorzy go nie podsycają

Sklepik wydawcy

Popularność tzw. ofert czytelniczych w brytyjskich gazetach spowodowała, że „The Daily Telegraph” stał się drugim co do wielkości dostawcą drewnianych wieszaków w Wielkiej Brytanii

Klapnięte uszko „Misia”

Autorskie projekty, pisma shoppingowe – wydawcy prasy dla dzieci eksperymentują na zapełnionym już rynku

3D po polsku

Chociaż biblioteka programów trójwymiarowych nie jest jeszcze zbyt obszerna, nadawcy już przekonują rynek do nowej technologii

Blogerzy na Twitterze

Dziennikarze przestają pisać blogi i zastępują je aktywnością w serwisach społecznościowych

Ślepa jak Temida

Absurdalne orzeczenia sądowe w sprawach przeciwko dziennikarzom

Gry mediowe

Domy mediowe narzekają na niskie prowizje, więc znalazły sposoby, aby sobie to odbić

Uspołecznianie marek

Wchodząc do mediów społecznościowych, trzeba być przygotowanym na długofalowe angażujące działania, trudne pytania i nieuniknione kryzysy

Drogi do zaufania

Kampanie promujące bezpieczeństwo nie zawsze przynoszą mierzalne efekty, ale budują pozytywne skojarzenia z firmą

W zimie zrobić wiosnę

Chcąc zostać kierownikiem produkcji filmu reklamowego, trzeba umieć być zaopatrzeniowcem, finansistą, księgowym, negocjatorem, a nawet psychologiem

Hojny klient publiczny

Kryzys wymusił na agencjach PR zwrot w stronę sektora publicznego. Niektóre nieźle podreperowały budżet

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.