04/2010

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Ruletka

- Rozmowa z Jerzym Sosnowskim, dziennikarzem Programu III Polskiego Radia

Uwiedzeni

- O faktach i fikcji w książce Artura Domosławskiego „Kapuściński non-fiction”

Sto milionów dla TVP

- Pieniądze potrzebne prezesowi TVP znaleźliśmy w jego firmie

Ile sportu w sporcie

- Media na olimpiadzie stworzyły nową dyscyplinę: dywagacje zamiast informacji

Teatr jednego Zimocha

- Czyli co sprawozdawca chciał przez to powiedzieć

Krajobraz po mediach

- Dramat Haiti trwa, ale już poza kamerami telewizji

Pterodaktyl cenzury

- KRRiT zmierza do tego, by szefowie mediów sami się cenzurowali

Śledczy czy tajniacy

- Dla niemieckich bulwarówek polityków inwigilują detektywi

Polskie drogi

- Nasze telewizje są dobrym miejscem do kariery dla zagranicznych menedżerów

Futro z szakala

- Krzysztof Kąkolewski wspomina swoje rozmowy z nazistowskimi zbrodniarzami

Pismo na baterie

- Na targach CeBIT 2010 nowe czytniki wyrywano sobie z rąk

Aplikacja prasowa

- Niemieccy wydawcy zarabiają dzięki miniprogramom na iPhone’a

Marketing sportowy

- Kryzys nauczył sponsorów sportu, że trzeba badać efektywność wydania każdej złotówki

Los loterii

- Nowa ustawa hazardowa powoduje, że agencje reklamowe grają w ruletkę z urzędnikami

Tu uszczknąć, tam przytrzymać

- Dlaczego telekomy muszą dbać o lojalność klienta

Kosztowne zdrowie

- Jak nie naruszyć prawa farmaceutycznego i osiągnąć cel marketingowy

Wizerunek dla wyborcy

- Komorowski-przyjaciel czy Sikorski-wódz? Dwa sposoby na PR

Badania

Ranking

Pressówka

Interranking

- Kuba Filipowski

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.