12/2009

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Zaciskanie pasa

- Zarobki w warszawskich mediach w 2009 roku

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Pętla na newsy

- Media cały dzień obrabiają te same informacje

Dotknąć ich dyskretnie

- Oczernianie, ataki, negatywne wpisy, sterowanie ankietami – oferta czarnego PR w sieci

Kąssawka

- Rozmowa z rysownikiem Henrykiem Sawką

Szukając stabilizacji

- Połączenie „Dziennika” z „Gazetą Prawną” nie zmieniło układu sił na rynku

Zasięg ponad podziałami

- W walce o reklamy wydawcy zawiesili broń

Rzecznikarze

- Nie widzą zagrożeń łączenia pracy rzecznika prasowego i dziennikarza

Migracje 2009

- Skąd, dokąd, dlaczego? – tłumaczą ludzie mediów, którzy w ostatnim roku zmienili pracę

SMS-owa wizja

- W mediach potężnieje SMS-owy biznes

Konający zwierz

- Budżet Agencji Filmowej TVP nie maleje. Ale jej prestiż już tak

Komu dziennikarza?

- Ranking najdroższych dziennikarskich twarzy do wynajęcia

Strzały na taśmie

- Stanisław Pruszyński wspomina, jak obsługiwał kampanię wyborczą Roberta Kennedy’ego

News szyty na miarę

- Sprytnie przygotowane spoty korporacyjne trafiają do brytyjskich mediów

Dźwignią w kryzys

- Inwestowanie w markę to w kryzysie skuteczna strategia

Euro obywatelskie

- Po pierwsze mieszkańcy – twierdzą uczestnicy polsko-ukraińskiej konferencji Press Euro

Turniej miast

- Zaczęła się ostra rywalizacja polskich miast o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury

Skrupulatność na wagę złota

- Dlaczego domy mediowe miały mniejsze szanse w konkursie Effie Awards 2009

Modne modyfikacje

- Mierzenie efektywności kampanii pozwala na bieżąco korygować mediaplan

Złapani na słowo

- Agencje wciąż zwiększają efektywność reklamy kontekstowej

Gościnnie

- Dariusz Piekarski apeluje o prawne uporządkowanie rynku informacji

Badania

Interranking

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.