Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

03/2009

Press

- spis treści:

Tok & sex

Rozmowa z Ewą Wanat, redaktor naczelną radia Tok FM

Opinio-tfu!-rcy

Medium często cytowane to jeszcze nie opiniotwórcze

Spóźnione newsy

Wszystkie telewizyjne serwisy informacyjne wciąż tracą widzów

Pawi ogon porsche

Rozmowa z Robinem Wightem, guru neuromarketingu

Off the record

- Newsy z prasy, radia i telewizji

Człowiek w zapomnieniu

- W sprawie porwanego w Pakistanie Polaka media zapomniały, że są czwartą władzą

W matni Systemu

- Cezary Łazarewicz – zagrożenie dla prezydenta RP

World Press Photo 2009

- Rozmowy ze zwycięzcą konkursu Anthonym Suau i polskimi laureatami: Wojciechem Grzędzińskim, Kacprem Kowalskim i Justyną Mielnikiewicz

Cena strachu

- Szefowie mediów oszczędzają na pensjach. Ale nie swoich

Odeszli, problemy zostały

- Przyczyny i skutki nagłej rezygnacji szefów PAP-u

Centralne zarządzanie

- Niemieckich wydawców recepty na kryzys

Kręgosłup Dwójki

- Jaka będzie przyszłość TVP 2 i jej dyrektora

Demiurg z komórką

- Francuski „Non Stop Joe” – reality show czy nowatorska kampania reklamowa

Czas na dyplom

- Studia kierunkowe dla specjalistów ds. marketingu, PR i dziennikarzy

Więcej nisz na niż

- Mnożenie serwisów tematycznych to droga rozwoju portali internetowych

Gościnnie

- Aleksander Kutela o przełomowych zmianach na rynku kanałów tematycznych

Off the record

- Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Case study

- Analiza kampanii Opla Insignia

Sponsor Festival

- Sponsoring tytularny – drogi i trudny, lecz skuteczny

Kino dla dwojga

- Reklamą kinową rządzą już tylko dwaj brokerzy

Wychodzenie z nałogu

- Dlaczego odeszli z reklamy ludzie oddani jej bez reszty

Podstolik medialny

- Tajemnicze spotkania PR-owców konkurencyjnych mediów

Gościnnie

- Dariusz Matuszak wzywa do bojkotu polskiego futbolu

Badania

Interranking

Ranking

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.