TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2017

Strasznie chwytają

Z Martinem Stankiewiczem, laureatem nagrody Grand Video Awards, rozmawia Iga Kołacz.

Coca-Cola czy Sprite?

Oba są dobre, ale Coca-Cola jest moim ulubionym napojem. Nie tylko dlatego, że jestem jej ambasadorem, po prostu na niej się wychowałem. Utożsamiając się z tą marką, staram się być konsekwentny i nie promować innych produktów z tej samej kategorii. Wprawdzie promowałem też Sprite’a, ale on również należy do rodziny Coca-Coli.

Od pewnego czasu staram się jednak działać bardziej z głową i współpracować z markami długofalowo. Wtedy czuję się bardziej fair wobec widza. Nie rozumiem youtuberów, którzy jednego miesiąca nagrywają pewien produkt, a drugiego inny z tej samej kategorii, bo umowa tego nie zakazywała. Gdzie wiarygodność?

Sprzedajesz się?

Gdybym powiedział, że nie, byłbym hipokrytą, bo sprzedaję się. Uważam jednak, że sprzedawanie się w taki sposób, w jaki to robię teraz, jest OK. Rok temu faktycznie przeginałem, z czego już wytłumaczyłem się swoim widzom. Oczywiście dobrze zarabiam, ale chcąc tworzyć jakościowy kontent, muszę mieć za co go robić.

W filmie „Sprzedałem się” tłumaczyłeś się z tego, że zarabiasz.

Bo był moment, w którym przegiąłem. Współprace, które negocjowałem, spiętrzyły się na przestrzeni trzech tygodni, co faktycznie z punktu widzenia odbiorcy mogło się wydawać przesadą. Poczułem presję, nagonkę wręcz, i stwierdziłem, że warto się wytłumaczyć. Ale dzięki temu mogłem pokazać swoje inne oblicze. Ludzie zobaczyli kolesia, który potrafi nie tylko robić dowcipy, ale może mówić do rzeczy.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.