Wydanie: PRESS 12/2011

Falstarty w Internecie

10 najpoważniejszych błędów popełnianych przez twórców start-upów

1 Nieudolne ściąganie

Nie wszystko, co w Stanach Zjednoczonych jest hitem, będzie hitem także w Polsce. Wielu młodych internetowych przedsiębiorców zapomina o tej ważnej i bolesnej prawdzie. Polski Internet jest specyficzny – mimo ok. 17 mln internautów, ich poziom świadomości i zaawansowania jest dużo niższy niż w zachodnich społeczeństwach. Dlatego skomplikowane pomysły, oparte na najnowszych technologiach rodem z Zachodu, nie mają w naszym kraju szansy na prawdziwą popularność. Brak nowego spojrzenia, świeżej krwi nie pozwala rozwinąć pełnych żagli, a to sprowadza start-up na mieliznę. W efekcie światu zostaje przedstawiona strona WWW, która społecznie nic nie zmienia, nie rozwiązuje niczyich problemów, nikomu nie ułatwia życia. Niewielu ludzi zauważa, że dany start-up powstał i niewielu zauważy, gdy z rynku zniknie. A bez wątpienia zniknie.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.