Wydanie: PRESS 10/2011

Cena prezentu

Firmy inwestują w relacje biznesowe i premiowanie pracowników, by w czasach kryzysu zachować konkurencyjność na rynku.

Lot szybowcem lub balonem, nauka gry w golfa, przejażdżka bolidem Formuły 1 – takie atrakcje czekały na kluczowych klientów jednej z firm, którzy odwiedzili jej stoisko na targach rolniczych Polagra w 2010 roku. W tym roku na tak nietypowe prezenty mogą liczyć nie tylko jej partnerzy biznesowi.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.