Wydanie: PRESS 03/2011

Gra żółtych z czerwonymi

Kilkunastu nadawców radiowych nie kryło zdziwienia, kiedy w lutym usłyszeli, że czas reklamowy w ich stacjach będzie sprzedawała Grupa RMF. – W styczniu ktoś z RMF dzwonił do jednego z naszych handlowców i pytał o rabat – opowiada właściciel jednej z tak potraktowanych stacji. Rabat ustalono. Ale o tym, że teraz radio będzie w jakiejś nowej ofercie, nie było ani słowa.

 
Więcej w marcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.