Wydanie: PRESS 06/2014

To, co nas wyróżnia

Te miasta i regiony, które znajdą swój prawdziwy wyróżnik, zwiększają szanse na zbudowanie mocnego wizerunku, także za pieniądze unijne

Łódzkie odebrało 1 kwietnia br. nagrodę TransformAwards w kategorii Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym. Nagrody te, przyznawane przez brytyjski magazyn „Communite”, trafiają do autorów najlepszych projektów z zakresu rebrandingu. Centralny region Polski dostał TransformAwards za rozpoczęty w 2013 roku projekt „Łódzkie promuje”, wdrażający przyjętą dwa lata temu strategię promocji województwa jako regionu różnorodnego, w którym są i duże ośrodki, i mniejsze, mało znane miasteczka. Strategia przewiduje też integrację województwa, tak by jego elementem poczuły się także te mniejsze miasteczka.

Znalezienie cechy, która wyróżnia dany region albo miejscowość, to wyzwanie, przed którym stoją dziś samorządy chcące skorzystać ze wsparcia Unii Europejskiej w promocji. Ta bowiem zmieniła zasady przyznawania dofinansowania na ten cel w latach 2014–2020. Teraz Unia stawia na innowacje i specjalizację.

Beata Goczał

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.