Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Concept realizuje kampanię Tatry

Dom mediowy Media Concept zaplanował dla Grupy Żywiec SA kampanię piwa Tatra na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kampania, która ma na celu wspieranie nowego wizerunku marki, realizowana jest na siatkach wielkoformatowych i środkach komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miejscowościach w całej Polsce. Prowadzona pod hasłem ”Bez pośpiechu…” (w zależności od miasta, w którym ustawione są billboardy, do hasła dodano jego nazwę), nawiązuje do wcześniejszej kreacji telewizyjnej (spoty ”Liść” i ”Dzięcioł”) autorstwa agencji Leo Burnett, która przygotowała layouty plakatów. Akcja potrwa dwa miesiące.

(MŁ, 27.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.