17 mln wpływów TVN-u z programu "Kuba Wojewódzki"
26.06.2007, 08:35
17,4 mln zł z reklam i plansz sponsorskich przyniósł TVN-owi talk-show "Kuba Wojewódzki" (dane cennikowe netto, bez rabatów). 16 mln zł przyniósł stacji "Szymon Majewski Show" (kwota ta nie uwzględnia wpływów z ostatniego – wczorajszego - odcinka).
Program emitowany w wiosennej ramówce stacji od 18 lutego do 24 czerwca oglądało średnio 2,6 mln widzów. Z udziałem w rynku 21,17 proc. TVN wyprzedzał w tym paśmie (niedziela ok. 22) TVP 2 (18,70 proc. udziału w rynku) i Polsat (14,59 proc.). Większy udział w rynku miała jednak TVP 1 - 25,44 proc. Natomiast z reklam przy wiosennej edycji zakończonego wczoraj ”Szymon Majewski Show” TVN uzyskał 16 mln zł; program przyciągał średnio 3,1 mln widzów i miał 24,35 proc. udziału w rynku (dane za okres 5 marca – 18 czerwca). Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 26.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










