W maju rozgłośnie zarobiły więcej niż rok temu
26.06.2007, 08:35
Rozgłośnie radiowe monitorowane przez Expert Monitor zarobiły cennikowo w maju br. 144,9 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu z majem ub.r.
Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej na emisji reklam zarobiło RMF FM – 37,9 mln zł (spadek o 2,4 proc.). Wpływy Radia Zet wyniosły 28,6 mln zł (spadek o 15,1 proc.), Programu III Polskiego Radia – 4,6 mln zł (spadek o 24,3 proc.), Programu I – 3 mln zł (spadek o 29,4 proc.), Programu II – 56 tys. zł (wzrost o 27,5 proc.), a Radia Bis – 17 tys. zł (spadek o 80,7 proc.). Wśród stacji ponadregionalnych najwięcej zarobiło Radio WAWa – 2,2 mln zł (wzrost o 2,8 proc.). Wpływy Radiostacji wyniosły 1,1 mln zł (wzrost o 15,3 proc.), Tok FM – 0,9 mln zł (wzrost o 71,7 proc.), a RMF Classic – 0,4 mln zł (wzrost o 88,1 proc.). W pierwszej dziesiątce stacji lokalnych dominują należące do sieci Eska i Złote Przeboje. Stacja warszawska Radia Eska zarobiła 3,99 mln zł (wzrost o 31,8 proc.), wrocławska – 3,96 mln zł (wzrost o 63,3 proc.), trójmiejska (Radio Hit FM) – 3 mln zł (wzrost o 34 proc.), poznańska – 2,9 mln zł (wzrost o 43,2 proc.), łódzka – 2,7 mln zł (wzrost o 8,8 proc.), a katowicka – 2,5 mln zł (wzrost o 72,7 proc.). Wpływy warszawskiego Radia Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje wyniosły 2,2 mln zł (wzrost o 68,4 proc.), katowickiego Radia Złote Przeboje Karolina 91,2 FM – 1,6 mln zł (wzrost o 23,3 proc.), łódzkiego Radia Złote Przeboje 101,3 FM – 1,5 mln zł (wzrost o 7,6 proc.), a łódzkiego Radia Parada – 1,4 mln zł (wzrost o 27,2 proc.). Wszystkie dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor.(KRZ, 26.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










