Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O budżet Multi Lotka walczą trzy agencje reklamowe

Trzy agencje przeszły do kolejnego etapu przetargu na przygotowanie kampanii Multi Lotka (Totalizator Sportowy).

Są to: Testardo Red Cell, Legend Group i Young & Rubicam. Odpadła ze wzglądów proceduralnych agencja Scholz and Friends. Wczoraj firmy przedstawiły swoje pomysły kreatywne na kampanie telewizyjne, radiowe i w mediach drukowanych. Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na połowę lipca. To kolejny przetarg zorganizowany przez Totalizator Sportowy. W tym roku wybrał on już agencję Testardo Red Cell do obsługi kampanii Dużego Lotka.

(DOK, 26.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.