Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biesiady Kasztelańskie wypromują piwo Kasztelan

Od 7 lipca piwo Kasztelan (Carlsberg Polska) będzie promowane przez cykl imprez plenerowych Biesiady Kasztelańskie.

Koncerty Dody, Boney M, Ich Troje, Norbiego, a także gry, loterie i konkursy, w których do wygrania będzie lot balonem, mają promować piwo Kasztelan. Imprezy odbędą się w Rypinie (7 lipca), Płocku (28 lipca), Ciechanowie (4 sierpnia), Kutnie (11 sierpnia), Włocławku (12 sierpnia), Mławie (25 sierpnia), Łowiczu (1 września) i Iławie (8 września). Kampania ma mieć wsparcie w mediach lokalnych (prasie i radiu) i na nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Trwają ostateczne uzgodnienia, w których tytułach prasowych będzie ona realizowana. Reklamy zamówiono także w Internecie, na stronach: Biesiady.pl, Browarkasztelan.pl. Kreację przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group, stronę internetową zaprojektowała agencja Byss.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział komunikacji Carlsberg Polska, a za organizację imprez - World Media.

(DOK, 26.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.