Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lowe GGK zdobyła budżet Kropli Beskidu

Agencja Lowe GGK Warszawa wygrała przetarg na obsługę marki Kropla Beskidu (Coca-Cola).

Agencja odpowiada za całościowe opracowanie strategii komunikacji marki. Kropla Beskidu to kolejny projekt koncernu, za którego obsługę odpowiada Lowe GGK. Są to także m.in.: napoje Coca-Cola Light i soki Cappy. W przetargu Lowe GGK Warszawa pokonało lokalny oddział Ogilvy & Mather.

(DOK, 26.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.