Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platformy cyfrowe szukają abonentów

Wszystkie trzy platformy cyfrowe: Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N, latem będą się starać o pozyskanie nowych abonentów podczas wakacyjnych imprez plenerowych.

Cyfrowy Polsat chce zaistnieć przy okazji trasy koncertowej ”Przebojowe Lato 2007” organizowanej przez Telewizję Polsat, Radio Zet i tygodnik ”Naj”. Platforma w miejscach koncertów w 19 miastach będzie rozstawiać namiot, w którym znajdą się telewizory z kanałami dostępnymi w ofercie operatora. Ponadto w namiocie odbywać się będą zabawy rodzinne i konkursy z nagrodami. Cyfra+ jest sponsorem trasy koncertowej ”Lata z Radiem” Programu I Polskiego Radia, dzięki czemu w 19 miastach pojawią się stoiska promujące ofertę platformy. Firma chce skupić uwagę uczestników imprez na nowych kanałach emitowanych w wysokiej rozdzielczości (Canal+ Film HD i National Geographic Channel HD ruszą na początku lipca). Podobnie jak Cyfrowy Polsat, zapewni gościom rozrywkę – np. możliwość spróbowania sił w grach konsolowych, nawiązujących do piłki nożnej, czy NBA, które transmituje Canal+ Sport. Najkrócej obecna na rynku (od października ub. r.) platforma cyfrowa N będzie sponsorem koncertów RMF FM, który organizuje trasę ”Najlepsza muzyka pod słońcem”. Wspólnie z krakowską rozgłośnią N ustawi w miejscach koncertów namioty pod nazwą ”multimedialne miasteczka”. W środku platforma będzie prezentować technologie cyfrowe, na których oparła swoją promocję po starcie: telewizję wysokiej rozdzielczości (HDTV), wideo na żądanie (VoD) i dekodery z twardym dyskiem (PVR).

(AG, 25.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.