Oferta Nowe Orange Go promowana w telewizji, prasie, Internecie i przestrzeni miejskiej
22.06.2007, 08:53
Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Nowe Orange Go sieci komórkowej Orange (PTK Centertel).
Nowe Orange Go to usługa na kartę z taryfą malejącą: cena za minutę połączenia, SMS-a i MMS-a zmniejsza się wraz ze wzrostem wartości doładowania (np. przy doładowaniu za 5 zł minuta połączenia w obrębie sieci Orange kosztuje 60 groszy, a SMS-a 18 groszy, przy doładowaniu za 25 zł minuta połączenia w ramach sieci kosztuje 50 groszy, a SMS-a 10 groszy). Od jutra do 29 lipca będą emitowane spoty telewizyjne (TVP, TVN), a od 25 czerwca do 26 sierpnia potrwa kampania prasowa (”Auto Świat”, ”Fakt”, ”Gala”, ”Komputer Świat”, ”Naj”, ”Newsweek Polska”, ”Pani Domu”, ”Playboy”, ”Polityka”, ”Super Express”, ”Twój Styl”, ”Wprost”, ”Wysokie Obcasy”). Kampania obejmie też Internet, nośniki reklamy zewnętrznej, centra handlowe (m.in. Galeria Kazimierz w Krakowie, Silesia City Center w Katowicach, Galeria Mokotów w Warszawie), kina i działania niestandardowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa.(TW, 22.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










