Leo Burnett i DDB Warszawa w finale kategorii film w Cannes Lions
22.06.2007, 08:29
Spośród wszystkich 55 polskich zgłoszeń w kategorii reklama filmowa tylko prace Leo Burnett i DDB Warszawa zostały wybrane na krótką listę na 54. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Leo Burnett otrzymała dwie nominacje w podkategorii sklepy detaliczne za spoty zrealizowane dla Ikei. Pierwszy to reklama sofy Beddinge, druga szafki Faktum. Natomiast DDB Warszawa będzie walczyć o nagrodę w podkategorii kampanie społeczne. Jury wybrało na krótką listę spot pt. ”Bezdomny” przygotowany przez tę agencję dla Caritas Polska. Marcin Mroszczak, dyrektor kreatyny DDB Warszawa: - Ogromnie się cieszę, bo już sama nominacja jest wartością samą w sobie. Tym cenniejszą, że DDB Warszawa po raz pierwszy w historii znalazło się na krótkiej liście festiwalu Cannes Lions – mówił. Na festiwal nadesłano w kategorii film 4474 prace, o 8 proc. mniej niż w ub.r. Gala zwycięzców w kategorii filmowej odbędzie się w sobotę wieczorem. Dziś odbędzie się jedno z najciekawszych seminariów festiwalu. Na zaproszenie Young & Rubicam do Cannes przyjedzie Al Gore, były wiceprezydent USA. Gore jest zaangażowany w walkę z globalnym ociepleniem. Spotkanie z nim ma pomóc agencjom poznać problem i zaangażować się w walkę z globalnym ociepleniem.(MŁ, DOK, 22.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










