Domestos promuje się poprzez mapę twardości wody
21.06.2007, 08:22
Trwa akcja promocyjna wspierająca kampanię wprowadzającą środka czyszczącego Domestos Zero Kamienia (Unilever Polska).
Promocja pod hasłem ”Ogólnopolskie Badanie Twardości Wody - Domestos Zero Kamienia” obejmuje 2 mln gospodarstw domowych w większych miastach Polski, wybrane salony prasowe InMedio i Relay oraz sieci handlowe, gdzie trafiają ulotki i testery twardości wody. Wsparciem akcji są reklamy w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, Polsat), prasie (”Wysokie Obcasy”, ”Świat Kobiety”, ”Naj”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Prowadzony jest też konkurs, w którym co tydzień do wygrania jest 1 tys. zł. Celem akcji jest opracowanie mapy twardości wody w poszczególnych regionach Polski. Będzie ona dostępna w serwisie Zerokamienia.pl. Za przygotowanie promocji odpowiada agencja IQ Marketing, za jej adaptację na rynek polski - agencje Lowe GGK i Brand Support. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu PHD. Kampanię zaplanowano do 23 lipca.(DOK, 21.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










