Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MRM Worldwide promuje płatki Nestlé

Agencja interaktywna MRM Worldwide (McCann Worldgroup) przygotowała w Internecie kampanię promocyjną płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).

Do opakowań Nestlé Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cookie Crisp, Cheerios Miodowy i Kangus dołączane są wyrzutnie pajęczej sieci Spider-Mana. MRM Worldwide wykonała serwis Nestle/spiderman zawierający m.in. grę zręcznościową, w której użytkownicy pomagają Spider-Manowi znaleźć dokumentację tajnej broni.

(TW, 21.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.