Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 23, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w pionie pism komputerowych Axel Springer Polska

Dwie osoby awansowały w pionie marketingu i promocji pism komputerowych należących do Axel Springer Polska.

Tomasz Waligóra będzie odpowiadał za marketing i sprzedaż powierzchni reklamowej w pismach komputerowych. Objął nowe stanowisko: sales & marketing manager tytułów komputerowych. Dotychczas był brand managerem. W Axel Springer Polska pracuje od 1 marca br. Z kolei Marcin Łukiewicz, dotychczasowy asystent segmentu komputerowego i motoryzacyjnego w dziale promocji wydawnictwa, awansował na junior brand managera. Będzie współpracował bezpośrednio z Tomaszem Waligórą. Łukiewicz w wydawnictwie pracuje od sierpnia 2000 roku. (GK)

(GK, 23.08.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.