Brązowy Lew dla Arc Warsaw
Agencja Arc Warsaw zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Cyber Lions na festiwalu reklamowym w Cannes. Jury pod przewodnictwem Toma Eslingera nagrodziło kampanię „Before You Enter – Wear Condoms" przygotowaną na zlecienie Krajowego Centrum ds. AIDS.
W tej kategorii przyznano aż trzy główne nagrody. Nagordzone zostały szwedzka agencja Farfar za projekt „Heidis 15 MB of Fame” zrealizowany dla Diesel’a, R/GA z Nowego Jorku za „Nike+” oraz Ogilvy & Mather Toronto za spot „Evolution“ (Unilever Canada) rozpowszechniany przez YouTube. W sumie, w tej kategorii przyznano 64 Lwy (11 Złotych, 21 Srebrnych i 32 Brązowe), z czego aż 14 zdobyły agencje ze Stanów Zjednoczonych. Brazylia i Japonia uzyskały po 9 nagród. Grand Prix kategorii Press Lions zdobyła agencja Saatchi & Saatchi New York za kampanię reklamującą Ultra Tide Stain Remover firmy Procter & Gamble. Nominowany w kategorii reklama prasowa polski oddział agencji Saatchi & Saatchi (projekty ”Yellow Door”, ”White Door” i ”Brown Door”, które promują dystrybutora zabezpieczeń do drzwi marki Keso) nie zdobył nagrody.(LL, 21.06.2007)










