Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brązowy Lew dla Arc Warsaw

Agencja Arc Warsaw zdobyła Brązowego Lwa w kategorii Cyber Lions na festiwalu reklamowym w Cannes. Jury pod przewodnictwem Toma Eslingera nagrodziło kampanię „Before You Enter – Wear Condoms" przygotowaną na zlecienie Krajowego Centrum ds. AIDS.

W tej kategorii przyznano aż trzy główne nagrody. Nagordzone zostały szwedzka agencja Farfar za projekt „Heidis 15 MB of Fame” zrealizowany dla Diesel’a, R/GA z Nowego Jorku za „Nike+” oraz Ogilvy & Mather Toronto za spot „Evolution“ (Unilever Canada) rozpowszechniany przez YouTube. W sumie, w tej kategorii przyznano 64 Lwy (11 Złotych, 21 Srebrnych i 32 Brązowe), z czego aż 14 zdobyły agencje ze Stanów Zjednoczonych. Brazylia i Japonia uzyskały po 9 nagród. Grand Prix kategorii Press Lions zdobyła agencja Saatchi & Saatchi New York za kampanię reklamującą Ultra Tide Stain Remover firmy Procter & Gamble. Nominowany w kategorii reklama prasowa polski oddział agencji Saatchi & Saatchi (projekty ”Yellow Door”, ”White Door” i ”Brown Door”, które promują dystrybutora zabezpieczeń do drzwi marki Keso) nie zdobył nagrody.

(LL, 21.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.