Duży spadek sprzedaży tygodników poradnikowych dla kobiet w kwietniu br.
20.06.2007, 08:19
W kwietniu br. wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet sprzedawały się gorzej niż rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem sprzedaży pozostała ”Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 353 887 egz. (spadek o 20,28 proc.). Na drugim miejscu znalazła się ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 323 757 egz. (spadek o 23,24 proc.), a na trzecim – ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 296 906 egz. (spadek o 26,83 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) – 262 079 egz. (spadek o 28,54 proc.).(AW, 20.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










