Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duży spadek sprzedaży tygodników poradnikowych dla kobiet w kwietniu br.

W kwietniu br. wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet sprzedawały się gorzej niż rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem sprzedaży pozostała ”Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 353 887 egz. (spadek o 20,28 proc.). Na drugim miejscu znalazła się ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 323 757 egz. (spadek o 23,24 proc.), a na trzecim – ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 296 906 egz. (spadek o 26,83 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) – 262 079 egz. (spadek o 28,54 proc.).

(AW, 20.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.