Dwie polskie agencje w finale Cyber Lions i jedna Press Lions
20.06.2007, 08:19
Cztery z 12 polskich prac kandydujących do nagrody Cyber Lions tegorocznego festiwalu reklamy Cannes Lions znalazły się na krótkiej liście. Zwycięzców tej kategorii poznamy w czwartek. Dziś jury festiwalu zdecyduje, czy nagroda w kategorii Press Lions przypadnie agencji Saatchi & Saatchi.
Dwie nominowane w kategorii Cyber Lions prace powstały w agencji Leo Burnett - były to: "Helping makes you stronger" powstałe dla Centrum Wolontariatu oraz "Christmas Card" dla Genetix. Dwie kolejne powstały w agencji Arc Warsaw należącej do Leo Burnett Group: "One Thread Fits All" dla Levi Strauss Poland i "Innovative Ideas" dla Krajowego Centrum ds. AIDS. - Poziom wszystkich nadesłanych prac oceniam bardzo wysoko. Tradycyjnie w zestawieniach wyróżniali się Szwedzi, choć w tym roku zachwyciły mnie przede wszystkim prace z Dalekiego Wschodu, odwołujące się do dwóch podstawowych pojęć: naród i lokalność - mówi Rafał Górski, dyrektor kreatywny Arc Warsaw, juror tegorocznego festiwalu. Łącznie krótka lista w kategoriach Cyber Lions reprezentowana była przez ok. 300 prac z całego świata. Zwycięzcę w kategorii Cyber Lions poznamy jutro. Dziś jury zdecyduje, czy nagrodę w kategorii reklama prasowa zdobędzie agencja Saatchi & Saatchi. Trzy jej reklamy: ”Yellow Door”, ”White Door” i ”Brown Door” promują dystrybutora zabezpieczeń do drzwi marki Keso. Zapraszamy na www.press.pl/cannes2007, gdzie zamieściliśmy wywiad z Jakubem Benke, prezesem Starcomu i jurorem w kategorii Media Lions, który mówi, dlaczego nominacji nie otrzymał żaden dom mediowy z Polski.(DOK, 20.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










