Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindShare zaplanował kampanię promującą film ”Shrek Trzeci”

Dom mediowy MindShare Polska zaplanował kampanię przed premierą filmu ”Shrek Trzeci”.

Akcja jest przeprowadzana na zlecenie United International Pictures, dystrybutora filmów wytwórni Paramount i Universal na świecie. Kampania wykorzystuje telewizję (kanały dziecięce, tematyczne i ogólnopolskie - TVN, Polsat), nośniki reklamy zewnętrznej (wiaty przystankowe, scrolle) i Internet. Adaptację kreacji na rynek polski przygotowała agencja SGK. Premiera filmu w polskich kinach zaplanowana jest na 29 czerwca.

(MŁ, 20.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.