Badanie stawek godzinowych w branży BTL
115 zł – tyle co najmniej wydaje agencja marketingu bezpośredniego na godzinę pracy osoby w niej zatrudnionej – wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i firmy doradczej Deloitte.
”Raport o stawkach godzinowych w branży marketingu bezpośredniego” to pierwszy w Polsce dokument zestawiający wysokość stawek godzinowych w pięciu grupach: account & project management, research & strategy, media, creative& production, technology. Z zebranych danych wynika, że w branży BTL średnie stawki godzinowe wahają się od 115 zł – (junior) account executive, poprzez 311 zł - strategy & innovation director, po 370 zł – managing director. Bartłomiej Gola, prezes zarządu SMB, zaznacza: - W najbliższym czasie można się spodziewać, że będą one nieznacznie wyższe. Badanie stawek godzinowych pracowników branży BTL przeprowadzono między styczniem i majem br. Uczestniczyło w nim 19 agencji działających na polskim rynku.(DOK, TW, 19.06.2007)










