Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Badanie stawek godzinowych w branży BTL

115 zł – tyle co najmniej wydaje agencja marketingu bezpośredniego na godzinę pracy osoby w niej zatrudnionej – wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i firmy doradczej Deloitte.

”Raport o stawkach godzinowych w branży marketingu bezpośredniego” to pierwszy w Polsce dokument zestawiający wysokość stawek godzinowych w pięciu grupach: account & project management, research & strategy, media, creative& production, technology. Z zebranych danych wynika, że w branży BTL średnie stawki godzinowe wahają się od 115 zł – (junior) account executive, poprzez 311 zł - strategy & innovation director, po 370 zł – managing director. Bartłomiej Gola, prezes zarządu SMB, zaznacza: - W najbliższym czasie można się spodziewać, że będą one nieznacznie wyższe. Badanie stawek godzinowych pracowników branży BTL przeprowadzono między styczniem i majem br. Uczestniczyło w nim 19 agencji działających na polskim rynku.

(DOK, TW, 19.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.