Druga seria ”Rancza” z większą widownią niż pierwsza
19.06.2007, 08:13
Drugi sezon serialu ”Ranczo” w TVP 1 gromadził średnio blisko 7 mln osób, o ponad dwa miliony więcej niż pierwsza seria rok temu. Z tytułu reklamach emitowanych przy serialu do kasy stacji wpłynęło 9,4 mln zł (rok wcześniej – 8,2 mln zł).
Średnia widownia ”Rancza” w tym roku wyniosła 6,9 mln widzów, podczas gdy w ubiegłym roku ten sam serial gromadził średnio 4,7 mln widzów. Udział w rynku TVP 1 wyniósł 41 proc. (rok wcześniej – 27,4 proc.), a w grupie komercyjnej, wśród osób w wieku 16-49 lat – 34,4 proc. (26 proc.). Jedynka w czasie emitowania serialu (niedziele godz. 20.20 od 18 marca do 17 czerwca) pokonała konkurencję, której udziały w rynku w tym czasie wynosiły: Polsat – 21,8 proc., TVN – 20,5 proc., a TVP 2 – 10,9 proc. TVP przygotowuje trzecią serię ”Rancza”, zdjęcia mają się zacząć w sierpniu. W lipcu natomiast ma powstać kinowa wersja serialu. Dane: AGB Nielsen Media Research.(KRZ, 19.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










