Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko "Wprost" i "Tygodnik Angora" zwiększyły sprzedaż w kwietniu

Wśród tygodników opinii w kwietniu br. prawie wszystkie tytuły zanotowały spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym miesiącem rok temu. Zyskał jedynie "Wprost" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Pozycję lidera obroniła ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy), której średnia sprzedaż ogółem w kwietniu br. wynosiła 173 912 egz. (spadek o 2,12 proc. w stosunku do kwietnia ub.r.). Na drugim miejscu, jak przed rokiem, jest ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 156 736 egz. (jedyny wzrost w grupie, o 5,98 proc.), a na trzecim ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 124 321 egz. (spadek o 7,21 proc.) Na kolejnych pozycjach uplasowały się: ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 71 773 egz. (spadek o 5,11 proc.) i ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 30 643 egz. (spadek o 5,59 proc.). Wyższą średnią sprzedaż ogółem w stosunku do kwietnia ub.r. odnotował publikujący przedruki z polskiej prasy ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) – 284 648 egz. (wzrost o 4,56 proc.). ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) z przedrukami z prasy zagranicznej z wynikiem 20 462 egz. sprzedawało się gorzej o 2,86 proc. Spadła średnia sprzedaż ogółem w segmencie tygodników katolickich: ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) – 138 918 egz. (spadek o 2,04 proc.), ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) – 31 441 egz. (spadek o 10,15 proc.), a ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 20 580 egz. (spadek o 16,26 proc.).

(AW, 19.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.