Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Odświeżony dodatek ”b2b” w ”Pulsie Biznesu”

Comiesięczny dodatek ”Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) ”b2b” zmienił layout, zwiększył format i objętość.

”b2b” to bezpłatny dodatek, który trafia do prenumeratorów ”PB” w połowie każdego miesiąca. Znajdują się w nim informacje poświęcone wybranej branży (czerwcowy numer dotyczy budownictwa). Wydawca ”PB” zdecydował się na zmianę layoutu dodatku, a także zwiększenie jego formatu do wielkości innego comiesięcznego dodatku ”Business Class”. Projekt graficzny dodatku przygotował Kasper Skirgajłło-Krajewski, dyrektor artystyczny ”PB”. Od najnowszego numeru zwiększyła się objętość ”b2b” – z dotychczasowych 52 do 68 stron. To drugi odmieniony dodatek ”PB”. Od końca marca br. w nowej makiecie i z nowymi sekcjami tematycznymi ukazuje się ”Business Class”. Średnia sprzedaż ogółem ”PB” w pierwszym kwartale br. wyniosła 19 969 egz. (ZKDP).

(SK, 19.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.