Odświeżony dodatek ”b2b” w ”Pulsie Biznesu”
19.06.2007, 08:12
Comiesięczny dodatek ”Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) ”b2b” zmienił layout, zwiększył format i objętość.
”b2b” to bezpłatny dodatek, który trafia do prenumeratorów ”PB” w połowie każdego miesiąca. Znajdują się w nim informacje poświęcone wybranej branży (czerwcowy numer dotyczy budownictwa). Wydawca ”PB” zdecydował się na zmianę layoutu dodatku, a także zwiększenie jego formatu do wielkości innego comiesięcznego dodatku ”Business Class”. Projekt graficzny dodatku przygotował Kasper Skirgajłło-Krajewski, dyrektor artystyczny ”PB”. Od najnowszego numeru zwiększyła się objętość ”b2b” – z dotychczasowych 52 do 68 stron. To drugi odmieniony dodatek ”PB”. Od końca marca br. w nowej makiecie i z nowymi sekcjami tematycznymi ukazuje się ”Business Class”. Średnia sprzedaż ogółem ”PB” w pierwszym kwartale br. wyniosła 19 969 egz. (ZKDP).(SK, 19.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










