"Forbes" i "CKM" liderami sprzedaży pism dla mężczyzn w pierwszym kwartale br.
18.06.2007, 08:22
W pierwszym kwartale tego roku wzrosła średnia sprzedaż ogółem pism dla biznesmenów i większości miesięczników lifestylowych dla mężczyzn – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Wśród pism biznesowych w okresie styczeń-marzec br. najwyższą średnią sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 42 392 egz. (wzrost o 6,63 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 roku). Za nim znalazł się ”Manager Magazin” (Manager Media, wcześniej Wydawnictwo Infor Manager), który osiągnął wynik 30 449 egz. (wzrost o 48,5 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn o 7,45 proc. wzrosła średnia sprzedaż ogółem ”CKM-u” (Marquard Media Polska) do 94 705 egz., a także polskiej edycji ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) – 69 268 egz. (wzrost o 14,76 proc.). ”Playboy” (Marquard Media Polska) miał w okresie styczeń-marzec br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 81 009 egz. (spadek o 10,15 proc.). Średnia sprzedaż ogółem shoppingowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w pierwszym kwartale br. wyniosła 67 085 egz. (magazyn do lutego 2006 roku był kwartalnikiem). W marcu br. sprzedaż ogółem wymienionych pism wyglądała następująco: ”Forbes” – 40 199 egz., ”Manager Magazin” – 30 813 egz., ”Playboy” – 91 075, ”CKM” – 84 991 egz., ”Men’s Health” – 65 520 egz., ”Logo” - 64 259 egz.(AW, 18.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










