PanMedia Western zlecił badanie etnograficzne
18.06.2007, 08:16
Dom mediowy PanMedia Western rozpoczyna badanie Etnomedia, polegające na tym, że badacze będą uczestniczyli w życiu respondentów przez cały dzień i obserwowali ich stosunek do mediów.
- Pytań, na które chcielibyśmy uzyskać odpowiedzi, jest bardzo wiele, na przykład, jak ludzie zachowują się w stosunku do reklam w telewizji i prasie, czy w ogóle zauważają te reklamy. Zastosowanie metody etnograficznej pozwoli odpowiedzieć na pytanie, jak rzeczywiście są konsumowane media i umieszczone w nich reklamy - wyjaśnia Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca PanMedia Western. Badanie obejmie telewizję, prasę (codzienną i magazyny), Internet, outdoor. Przebadanych ma zostać 12 gospodarstw domowych. W badaniu wezmą udział trzy rodzaje rodzin: bez dziecka, z małym dzieckiem, ze starszym dzieckiem (na przykład nastolatkiem). Wyniki powinny być znane we wrześniu. Projekt realizuje firma Izmałkowa Consulting. Badanie oprócz domu mediowego sponsorują także Cityboard Media i Agora SA.(MAZ, 18.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










