Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PanMedia Western zlecił badanie etnograficzne

Dom mediowy PanMedia Western rozpoczyna badanie Etnomedia, polegające na tym, że badacze będą uczestniczyli w życiu respondentów przez cały dzień i obserwowali ich stosunek do mediów.

- Pytań, na które chcielibyśmy uzyskać odpowiedzi, jest bardzo wiele, na przykład, jak ludzie zachowują się w stosunku do reklam w telewizji i prasie, czy w ogóle zauważają te reklamy. Zastosowanie metody etnograficznej pozwoli odpowiedzieć na pytanie, jak rzeczywiście są konsumowane media i umieszczone w nich reklamy - wyjaśnia Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca PanMedia Western. Badanie obejmie telewizję, prasę (codzienną i magazyny), Internet, outdoor. Przebadanych ma zostać 12 gospodarstw domowych. W badaniu wezmą udział trzy rodzaje rodzin: bez dziecka, z małym dzieckiem, ze starszym dzieckiem (na przykład nastolatkiem). Wyniki powinny być znane we wrześniu. Projekt realizuje firma Izmałkowa Consulting. Badanie oprócz domu mediowego sponsorują także Cityboard Media i Agora SA.

(MAZ, 18.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.