Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadki w segmencie pism dla rodziców w pierwszym kwartale br.

Wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowały spadek średniej sprzedaży ogółem w pierwszym kwartale br. w porównaniu z tym okresem rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Od stycznia do marca br., tak jak w tym okresie ub.r., najlepszą średnią sprzedaż ogółem osiągnął miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) – 93 312 egz. (spadek o 14,9 proc. w odniesieniu do pierwszego kwartału ub.r.). Z trzeciego na drugie miejsce awansowało ”Dziecko” (Agora SA) - 80 776 egz. (spadek o 11,77 proc.). Na trzecie z drugiego spadło ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 78 443 egz. (spadek o 24,51 proc.). Na pozycję czwartą z piątej przesunęło się ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 72 095 egz. (spadek o 4,06 proc.), a na piątą z czwartej spadł miesięcznik ”Rodzice” (G+J Polska) – 63 150 egz. (spadek o 23,77 proc). W marcu br. sprzedaż ogółem w segmencie pism dla rodziców wyglądała następująco: ”Mamo, to ja” – 99 257 egz., ”Dziecko” – 81 824 egz., ”Twoje Dziecko” – 80 311 egz., ”Mam dziecko” – 77 112 egz., ”Rodzice” – 70 777 egz. Debiutujący od numeru marcowego miesięcznik ”M jak mama” (Wydawnictwo Murator) osiągnął w marcu br. sprzedaż ogółem 55 368 egz., a pismo ”Baby” ukazujące się jako comiesięczne wydanie specjalne ”Olivii” (Axel Springer Polska) – 51 496 egz.

(AW, 15.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.