Na konferencji o budowaniu marek
15.06.2007, 06:07
Na pytanie, jak dotrzeć do konsumenta w zmieniającym się wciąż świecie, marketingowcy próbowali wczoraj odpowiedzieć podczas organizowanej przez MPG konferencji poświęconej ”Budowaniu marek poprzez komunikację mediową”.
Alicja Cybulska, research i modelling director w MPG Poland, przekonywała, że mamy do czynienia z zupełnie innym konsumentem niż jeszcze pięć lat temu. Nowy konsument jest indywidualistą i nonkonformistą, nie podąża za tłumem. Dlatego coraz większe zainteresowanie zdobywają marki niszowe, a nie tylko najpopularniejsze, globalne. Klienci szukają także autentyczności, dlatego marka musi mieć spójny wizerunek. Roman Młodkowski, szef redakcji biznesowej TVN 24, opowiadał, jak się tworzy markę programu biznesowego. – Bardzo ważne, aby program był wiarygodny, a żeby taki był, sponsorzy nie mogą wpływać na jego treść. Poza tym prowadzący nie może się często zmieniać, musi mieć spójną stylistykę – mówił Młodkowski. Guy Champniss, global director B6 Integrated Entertainment, zwrócił uwagę, że coraz ważniejsze staje się dostosowanie kontentu, czyli otoczenia, w którym pokazywana jest marka, do jej charakteru.(MAZ, 15.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










