Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na konferencji o budowaniu marek

Na pytanie, jak dotrzeć do konsumenta w zmieniającym się wciąż świecie, marketingowcy próbowali wczoraj odpowiedzieć podczas organizowanej przez MPG konferencji poświęconej ”Budowaniu marek poprzez komunikację mediową”.

Alicja Cybulska, research i modelling director w MPG Poland, przekonywała, że mamy do czynienia z zupełnie innym konsumentem niż jeszcze pięć lat temu. Nowy konsument jest indywidualistą i nonkonformistą, nie podąża za tłumem. Dlatego coraz większe zainteresowanie zdobywają marki niszowe, a nie tylko najpopularniejsze, globalne. Klienci szukają także autentyczności, dlatego marka musi mieć spójny wizerunek. Roman Młodkowski, szef redakcji biznesowej TVN 24, opowiadał, jak się tworzy markę programu biznesowego. – Bardzo ważne, aby program był wiarygodny, a żeby taki był, sponsorzy nie mogą wpływać na jego treść. Poza tym prowadzący nie może się często zmieniać, musi mieć spójną stylistykę – mówił Młodkowski. Guy Champniss, global director B6 Integrated Entertainment, zwrócił uwagę, że coraz ważniejsze staje się dostosowanie kontentu, czyli otoczenia, w którym pokazywana jest marka, do jej charakteru.

(MAZ, 15.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.